2018. augusztus 04. 20:47 - altermanus

Tisztelt OLKT - hát te nagyon hülye vagy!

Ritkán fogalmazok meg vélemányt a blogomon, de most úgy döntöttem meg kell tennem.

Simicska eladta az összes média-érdeletségeit, vagy épp bezárta. Mondok valamit! Én is sajnálom, hogy nincs többé, de akkor is ez volt a legjobb megoldás. Már untam, hogy ez korrupt, az korrupt, és mégis...

Semmi nem történik, csak bemondják a TV-ben és következménye nincs.

Igazából, nem is sejtettem mást, mert már egy ideje médiás körökben lehetett hallani, hogy eladja, a HírTV-t, de azt a franc gondolta volna, hogy Fidesz-közelben lesz megint.

Igazából én megértem Simicska döntését, mert valamilyen szinten, igazából sok pénz kell, ahhoz, hogy fenntartsunk egy TV-t, és valószínű egyhamar akkor is ez lett volna, több okból is.

  1. Lehet, hogy valaki milliárdos, de az is kiapad egyszer és miért akkor adjuk el, mikor már tele vagyunk adóssággal?!
  2. Nincs értelme úgy fenntartani egy médiumot, hogy nem áll mellette komoly anyagi háttér, mert akkor a politika biztos kinyírja. Lásd a NEO FM példáját, eladósodott, de az RTL még mindig virágzik.

  3. Igazán most volt jó tőle megválni, mert még ér valamennyit a Fidesz számára.

Szóval szerintem ez így volt jó, és helyes döntés.

De az, hogy Simicskát gnek nevezi az OLKT? Hát ki vagy te? Te vagy egy Orbán gyűlölő g, mert még annak sem tudsz örülni ami van. Igazából azt vettem észre, hogy minden TV csatorna elfogult, vagy a párt mellett, vagy szemben, és szerintem ez így nem jó. Meg lehet nézni egy RTL híradót, és egy EuroNEWS híradót - jó az utóbbi Európa, és a nagyvilág híreit adja, de sosem hallottam olyan dolgokat, olyan hangsúllyal, ami a kormánynak valószínűleg nem tetszik.

Jó hozzá kell tenni, hogy annó miért kezdődött ez az egész, de akkor is, ma Magyarországon az Mérce, és a RTL híradó az aki legalább informálisan tudja a híreket bemutatni, és tálalni nekünk. Igazából kezdjük ott, hogy nem érzem rajta azt a hirtelen felindulást sem az szövegben, sem a bemondóknál.

Szóval aki most tovább akarja olvasni annak ajánlom, hogyha nem szereti az obszcén szavakat, az csukja be az oldalt.

Szóval te genyláda, hozol magaddal mindenféle hülyeséget, aztán kiderül, hogy nem is úgy van, mint ahogy azt te leírtad, mert mindenféle ismeretlen blogból idézel, és a fele sem igaz annak amit te, vagy inkább ti leírtok. KÉPZELD ÉN SEM ÖRÜLÖK A RENDSZERNEK, DE MÉGIS ITTHON VAGYOK? A CSALÁDOMMAL! Hidd el én nem fogok ebből az országból elmenekülni, mert ez az én hazám, bár mi lesz, én vele együtt leszek az ami. De te csak tele szemeteled a fészbukot (direkt írtam így), és uszítod a népet. Na az ilyen emberektől van tele a faszom, és az ilyen oldalaktól.

Hányszor mentél ki egy tüntetésre közvetíteni, hányszor írtál magadtól bármit is? Hányszor lehetett téged egy ügy felgöngyölítésénél? Soha semmikor!!! Ha meg nincs időd rá, akkor inkább ne írjál semmit! IDIÓTA!!!

Szerintem Simicska azt tette, amit kellett... Erről ennyit, meg rólad is

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://altermanus.blog.hu/api/trackback/id/tr7413600399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása