2017. április 23. 13:15 - altermanus

Hivatalos álláspontom Nyírlak ügyben

Vajon, miért most, miért így, és miért ilyen sürgősen?

Az a baj, hogy erre konkrét bizonyíték nincs, de fejtsük csak ki, mire gondolok.

Nagy valószínűséggel az lehet a háttérben, hogy valaki, akinek nagy befolyásoltsága van, rálehelt a nyírlaki kastélyra, és azt mondta, hogy nekem ez kell. Amit biztosan gondolok az üggyel kapcsolatban az az, hogy ez a kérdés el van döntve... Az igazság az, hogy akár elmegyünk, akár nem, sokat nem fognak törődni a véleményünkkel sem. Ez csak ilyen látszat lesz, mivel az InfoRendeken megírtam, mivel keresték meg Rig Lajos képviselő urat. Itt mi lázadhatunk, semmi nem fog történni.

A másik ami valóban zavarna, most is mindenki morog, hogy milyen embereket akarnak ide hozni... senki nem fog a sarkára állni, hogy

Álljunk fel bazmeg, mer' ez így nem lesz jó.

Most sem lesz összefogás

És hogy miért vagyok ebbe olyan biztos? Mert mikor meg kellene mondani a hatalomnak, hogy mi van, akkor inkább megveregetjük a vállát ,,jól csinálod" megmondással és kész.

Mindenki egyért, egy mindenkiért

Én ennek a híve vagyok, de sajnos senki nem akar csinálni semmit sem, sehol sem. Anno, én januárba bejelentettem egy csomó embernek, hogy itt, meg ott nincs közvilágítás. Most nem fogom. Nem is érdekel. Még az sem érdekel, ha a saját utcámba nem lesz közvilágítás.

Akkoriban az volt, hogy rosszak az utak tegyünk valamit. Amikor egy videóban el kellett volna mondani a véleményt,

Hát én aztán nem!

Én úgy gondolom, ma délelőtt végig bújva a netet, tudom mit kellene mondanom, de hát én egy egyszerű blogger vagyok aki jobb ha kussol...

Így nem lesz belőlünk semmi.

Majd megint az lesz, hogy

Ja jó oké, de akkor én is részesüljek belőle, meg ő is, meg ő is, és így és úgy!

Az a baj, bármit mondanak ott, el kell fogadni, bele kell nyugodni, és kész. Majd legfeljebb leütnek a szombati buliból hazafelé... hát aztán....

És még valami

Ha ebben a nyírlaki ügyben nem leszünk legalább 500-an, akkor bezárom az Inforendeket, és mehet mindenki a dolgára, mert én egy ilyen rendeki közösségnek, nem hogy egy valamit, semmit sem fogok csinálni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://altermanus.blog.hu/api/trackback/id/tr1512447639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása