2017. július 11. 17:34 - altermanus

Valaki mondja meg, hogy miért???!!!

Következő jutott eszembe, már csak azért is, mert ilyen Blogger (internetre írt cikkeket, véleményt, ilyen az InfoRendek is, mint blog), hogyha én kimegyek egy eseményre, vagy épp egy vihart videózok, akkor miért mondják azt, hogy én (vagy az illető hangja - utóbbi nem sokkal ezelőtt történt), ne legyen a videóban.

fulimucil-abela6eb_1.jpg

Jó oké a vihart megértem, de már több eseményen is kint voltam, hogy és azzal fogadtak, hogy

Ugye én nem leszek bent az élő videóba?

305908d1359615600-madejski-miracle-wtf-shit_640_417_s_c1_center_top_0_0_1.jpg

Nem tudom akkor mi a túróért vagyok ott?

100 emberből kb 5 mondja azt, hogy nem baj ha benne vagyok.

Én se szeretek sok képet ami rólam készült, attól még fent van a neten. Miért jó ez? Természetesen nem tettem bele sem a iharos videóban az illető hangját, sem azt, amit mondott. Aki meg a dörgés villámlás közbe beszélt az így járt...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://altermanus.blog.hu/api/trackback/id/tr5512657641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása