2019. november 26. 17:05 - altermanus

Nem tudom miért baj, hogy nem indulunk az Euróvizión

Mi a francért kell olyan embert indítani, akinek semmi köze nincs a fesztiválhoz?

Könyörgöm! Miért baj az, hogy nem indulunk az Eurovíziós dalfesztiválon? Így is egy csomó tehetségtelen embert válogatnak be, ami amúgy nem kerülne be sehová se rotációban, rádióba, tv-be, ha nem lenne ez a műsor.

Ne tegyünk úgy, mintha nem tudnánk zeneileg tehetségtlenek, ByeAlextől Kállay-Saunders-ig egyik sem ütötte meg a mércét, igazából szerintem nekünk, nincs olyan zsüritagunk, vagy énekesünk, hogy bármit is várjunk tőle, és legalább egy dobogós helyet szerezzünk vele. Bayer Friderika sem nyer dobogós helyet, csak egy pozícióval lett rosszabb, de az legalább jó szám. Szerintem egy Gangnam Style stílusú számmal tuti nyernénk, szerintem kérjük meg Polgár Petit, írjon egy dalt, sorozatosan játssza a Petőfi, utána talán lesz esélyünk nyerni, mondom és ezt, azért mert dallamos zenét tud csinálni, de nekem nem tetszik az tuti.

Nekem az a véleményem, hogy már nem is termelünk ki olyan zenészeket, akik élőben zenélnének. nagyon ritka az ilyen populáris zenekar. De például Majkát mindenki szereti - megsúgom én őt sem -, miért nem indítjuk őt? vagy a halott pénzt, vagy egy Wellhellót - egyiket sem szeretem úgy igazán.

Halott Pénz - most nem Vajna Bácsira gondolok -, velük miért nem lehet még egy feldolgozást csinálni, és kimennének az a dalversenyre, tuti bent lennénk az első tízben. mondjuk dolgozzék fel a 220 felett c. számot, aztán indulhat a buli.

És hogy miért írtam ezt? Mert az index azt találgatja, hogy miért nem indulunk a versenyen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://altermanus.blog.hu/api/trackback/id/tr9715325856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása