2017. május 06. 19:59 - altermanus

Most azonnal tapsoljuk meg a Petőfit - illetve nem

A Petőfi a leghallgatottabb könnyűzenei rádió - hirado.hu

A petőfi Rádió lett az Ország életének ritmusa - hátha ilyen ritmusom lenne akkor valaki rúgjon fel. Na de milyen áron...

Nem voltam nagy Class FM hívő sem, sem Neo, de még Danubius-t sem szerettem, igaz, csak hallgattam, mert az volt a ,,menő", de akkor tinibuborék voltam... a Slágerben volt fantázia... nem az agyonjátszott slágereket játszotta, hanem értelmes közkedvelt zenét, amit mindenki szeretett, visszaemlékezett, nosztalgiázhatott. De 2009 novemberében annak is annyi lett. A Neten ment, de nem hallgatta senki..., illetve alig néhányan, halyette a Class FM, majd mindenhol, és ahol nem, ott Neo szólt. Aztán 2012-ben puff eltűnt, neten folytatták Neo Wolrd rádióként, de 2015-ben annak is annyi lett...

Tavaly szünt meg a Class Fm Analóg Földi Fm-es adása, ami egy kicsit átrángatta a média piacot... Sebestyén Balázsék mentek a Vajna 1-hez, minekünk meg marad a Buda Márton Nélküli Talpra Magyar, Harsányi Leventével. Én Bírom leventét, csak nem rádióban. Szeretem A Dal nevű produkcióban, jó megszólalásai vannak, sőt néha szórakoztatóak is.

Viszont ami a Fenti linken látható az valami elképesztő...

Vajon kit és hogyan fizethettek, le, hogy ezt kiszámolja?

Amióta megtudtam, hogy a hallgatottsági listát úgy alakítják, hogy

,,- Jó napot kívánok milyen médiumot olvas, néz, hallgat?
- Jó napot! Magyar Narancs, RTL Klubbot, Civil rádió!
- Kössz! Visszhall!"

Most már értem, hogy miért ilyenek a statisztikák, és miért az RTL, és a Petőfi a legnézettebb hallgatottam rádió. (nem minthogyha ezzel nem lettem volna eddig tisztába, de azért na... Hiteles eredményt úgy sem tudnak produkálni az ilyen felmérések.

Az viszont nem meglepő, hogy a Petőfi a leghallgatottabb, hiszen ez az egyetlen Országos lefedettséggel rendelkező rádió (1), ami Könnyű zenét sugároz.

Na kérem tisztelettel, itt tartunk, és annyit tennék hozzá:

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://altermanus.blog.hu/api/trackback/id/tr8812486139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása