2017. október 15. 12:16 - altermanus

Google a farkadra lépek!

Miért nem lehet egyből az e-maileket elsődlegesként mutatni?

Mint valamikor a nyáron írtam, hogy nem jött le a busz az ady iskolához. nos:

A GPS rendszer és a jegykiadó gép adatainak vizsgálata során megállapítást nyert, hogy a kifogásolt járat „Sümeg, Ady Iskola” megállóhelyen megállt, mivel ott jegyértékesítés történt. Ezt már az ÉNYKK írta.

Kedves Google, és Gmail! Vajon miért 3 nappal ezelőtt kaptam meg a már augusztusban megküldött levelet?

Mindegy is! Elméletileg jött a busz, csak én olyan fáradt voltam éjszakás műszak után, hogy nem vettem észre, ezért a panaszomat elfogadni nem tudják.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://altermanus.blog.hu/api/trackback/id/tr812982970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása