2017. május 01. 06:10 - altermanus

Miért fontosak a reklámok?

Nagyon nehéz, de sajnos meg kell szoknunk, hogyha reklámokat akarunk nézni, néha megszakítják filmekkel sorozatokkal, vagy éppen hírműsorokkal - Mondta egyik szilveszteri rádiókabaréban Dombóvári István, humorista.

Ezzel a gondolattal indítom ez az a statisztikát, amit még februárban kezdtem el, és egészen idáig tartott az elemzés. (fel kellett venni, megnézni, összegezni mennyi, hogyan miként)

RTL Klub

Kezdjük vele, hiszen ők a piacvezető országos kereskedelmi csatorna, amit úgy összegeznék, hogy kicsit sem sok reklám van rajta. Mire is gondolok?

Reggeli idősávban, nincs sok reklám, átlagban egy órában kb 6-7 perc reklám van, ami egészen délig ki is tart.

Délután, már kicsit megnő ez az arány, kb 8 percre rúg az az idő óránként.

18 óra előtt jön a dömping akkor kb 6-7 perces reklámblokkok vannak a Híradó előtt ez 17:51-17:57 - általában.

Utána óránként 10-12 perces reklám blokkok vannak egészen 22 óráig, ezután kb 7-8 perces reklámblokkok vannak, és ezután már csak éjjel kettő után 3-4 perces reklámblokkok vannak egy órában.

TV2

A TV2 Már más tészta, hiszen akkor is, és most is kicsit veszteséges, de talán azért is van rajta délután 1 órától negyedóra-20percenként 4-5 perces reklámblokkok és nem is szabadulunk meg tőle előbb mint éjfél.

Na de vegyünk néhány kábel csatornát

Viacom

Kezdjük a Comedy Centrállal, hiszen ezen gyorsan végig futunk.
reggel 6 és éjjel kettő között általában ugyan azok a reklámok vannak, más sorrendben, de sose megy fel több mint 5 perc... Olyan előfordul esténként, hogy 5:25 a reklámblokk, de ez is ritka, általában akkor szokott ilyen lenni, ha valami premieres sorozatot adnak, és nagy népszerűségnek örvend. általában minden óra 10 és 40. perce után szokott lenni reklám.

A Viva 10 évvel ezelőtt sem csinálta másként, reggel 6-éjfélig (kivéve szombaton), minden órakezdésnél 15. percében, és 40. percében kezdődnek a reklámok általában 3, vagy 3,5 percesek, de a statisztika így is annyi, hogy összesen oránként 10 percet reklámoznak óránként  idősávtól függetlenül.

A Nickelodeon, nagy népszerűségnek örvend a fiatalok körében, éppen ezért is 3-4 perces reklámblokkok vannak és általában ezek két műsorszám között lehet látni. Általában óránként kb 8-9 perc átlagban a reklámidő

TV2 Kábel csoport

Valahogy rossza kifejezés, de arra akarok utalni, hogy a TV" Csoport kábel televízióira akarok utalni
Általában 4-5 perces reklámok vannak (kivéve a szuperTV2, Mozi+) és mindig ugyan akkor kb minden óra 10, s 40. percében van reklám, majdnem ugyan azok mint a többi csatornán (Humor+, IzauraTV, FEM3, Zenebutik, Chili- KIWITV)
a többin általában minden óra 25, és 55 percben adnak reklámot kb 4-5 perces blokkban.

VIasat Csatornalánc

általában minden sorozatot megszokták szakítani reklámmal akárcsak a két pasi meg egy kicsit, jóbarátokat, és a Jim szerint a világot is, és általában 3-4 perces reklámblokkok vannak, ami 10 perces óránkénti átlag.

A Viasat Nature, History, és Explorer kb két műsorszám között szokott lenni néhány reklám, de nem jellemző.

És a végére hagytam az AXN csatornákat. ahol általában 2-3 perces reklámblokkok vannak negyedóránként, úgyhogy itt is kijön a 8-10 perces reklámblokkok óránként

RTL KLUB TV2 Comedy Central Viva TV2 Média Csoport Viasat3, Viasat 6 ViasatN/H/E AXN Viacom Discovery
12 12 10 10 10 (átlagosan) 10 1 8-10 6-9 6

A Fenti táblázatban az oránkénti átlagot láthatjátok egy nap alatt, percben.

A Statisztika 2017 február 6-19 között készült!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://altermanus.blog.hu/api/trackback/id/tr3212470383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása