2017. augusztus 19. 06:25 - altermanus

Mostanában elég sokat nézem a HírTV-t

Lehet rosszul teszem...

Az a meglátásom, hogy egy kicsit a Jobbik felé húzz a csatorna... ha van egy riport akkor az vagy a Jobbik egyik képviselőjével, vagy Vona Gáborral van elfoglalva... Néha benéz egy DK, vagy MSZP, de csak akkor ha Gyurcsány, vagy Botka van a hír középpontjába. Én nem akartam elhinni, de ez egy kicsit aggaszt engem...

Valaki azt mondta nekem, mikor a HVG, és az RTL neve merült fel, hogy őket nézem és olvasom, hogy pont azokat írom le, aki a legliberálisabbak. Nos, lehet! De akkor is megszólalnak benne más közszereplők is, mint a Jobbik képviselői.

Van aki ide venné az Indexet - ami mellesleg már Simicska érdekeltségébe tartozik és látszik is rajta, mint a HírTV-n -, a 444-et, de akkor inkább elásom magam... És ha meguntam a HVG-t akkor Direkt36...

Címkék: tv hír 1 jobbik simicska
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://altermanus.blog.hu/api/trackback/id/tr7212762148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása